San Diego’da Uygun Fiyatlı Eğitimin Adresi Eurocentres !

Eurocentres Dil Okulu – San Diego

Amerika’daki dil okullarını şehir şehir gezmeye devam ediyoruz. Şimdi San Diego’daki dil okullarını inceliyoruz… San Diego’da önereceğimiz diğer bir okul Eurocentres!

Eurocentres’i bu okulda İngilizce eğitimi alan Bahadır’dan dinliyoruz. Haydi hep birlikte okumaya başlayalım…

San Diego’da Uygun Fiyatlı Eğitimin Adresi: Eurocentres!

Yurtdışında dil eğitimi alma kararı verdiğimde gözümü en fazla giderler korkuttu. Öyle çok büyük bütçelere sahip değildim, ailemin büyük zorluklarla beni göndereceğinin bilincindeydim. Bu sebeple en iyi eğitimi, en uygun fiyata alabilmek adına çok araştırma yaptım. Sadece uygun fiyatlı diye merdiven altı eğitim veren okullara gidemezdim. Amacım hem iyi seviyede dil öğrenmek hem de bunu cazip bir bütçeyle yapabilmekti. İngiltere’de Pound geçtiği için ve Pound, Türk Lirasına göre çok yüksek olduğundan eledim… Malum Euro’da geçen senelerdeki gibi değildi Avrupa ülkeleri de cazip sayılmazdı… Bu sebeple en iyisi Amerika’da eğitim almaktı… Zaten Amerika herkesin rüyası değil midir? Benim için de öyleydi. Şimdi geriye dönüp baktığımda iyi ki bu ülkeyi ve iyi ki San Diego’yu seçmişim diyorum.

San Diego; Amerika’daki diğer şehirlere göre daha cazip yaşam giderlerine sahiptir… Ne çok pahalı ne de çok çok ucuz bir şehirdir. Sıcak iklimi, güvenli oluşu, okullarının kalitesi ve öğrenci yoğunluğu olan bir şehir olması göz önünde bulundurulduğunda cazip yaşam giderlerine sahip. Bu şehirlerdeki okulları araştırdığımda Eurocentres kaliteli ve cazip fiyatlı eğitimiyle hemen dikkatimi çekti. Eurocentres’e kaydımı yaptırdım ve okula gittiğimde de bu okulu seçtiğim için kendimi tebrik ettim. Gerek yönetimi gerek eğitim kadrosu gerekse eğitim kalitesiyle verdiğim ücretin üzerinde bir eğitim aldım. Planladığımdan daha çabuk bir şekilde İngilizceyi konuşmaya başladım ve İngilizce konuşma konusunda özgüvenim gelişti.

Eurocentres 60 yıldan fazla deneyimi olan, etkili öğrenme programların sahip, uluslararası çapta başlıca kuruluşlar tarafından onay almış bir okul. Bu sebeple gözünüz kapalı tercih edebilirsiniz. Okulun binası ve lokasyonu da oldukça güzel. Bu detaylardan yazının devamında bahsedeceğim…

Okul; Genel İngilizce, İş İngilizcesi, IELTS Sınav Hazırlık, Cambridge Sınav Hazırlık ve TOEFL Sınav Hazırlık programları açıyor. Okulun özellikle Genel İngilizce ve TOEFL Sınav Hazırlık programları için tercih edildiğini söyleyebilirim.

San Diego’da Öğrenci Olmak Büyük Bir Keşif!

Yurtdışında kendinizle baş başa kalmak ve her sorumluluğu kendi başınıza sırtlanmak büyük bir deneyim. San Diego’da geçirdiğim süre boyunca kendimi pek çok alanda geliştirme imkanı buldum. Başlarda biraz daha tutuk ve çekingen olduğumu söyleyebilirim. Fakat zaman geçtikçe İngilizcem ilerledikçe, eğitmenlerimin desteği ve arkadaşlarımın sıcak tutumlarıyla kendimi buldum. San Diego’nun yoğun öğrenci nüfusu bu şehirde kendimi rahat hissetmemi sağladı. Çünkü etrafımdaki pek çok kişi benim gibi başka bir ülkeden gelmiş ve benimle aynı sıkıntıları yaşıyordu. Bu yaşıma kadar kafamda ne kadar çok bariyer yarattığımı ve önyargılı davrandığımı fark ettim. San Diego’da yaşamak beni vizyonel olarak da inanılmaz geliştirdi. Dünyanın dört bir yanından arkadaşlar edinmek, onların deneyimlerini ve bakış açılarını keşfetmek bana çok şey kattı. İyi ki yurtdışı eğitim kararı alıp, San Diego’ya gitmişim…

Okulun lokasyonu ve San Diego’da neler yapabileceğinize dair kısa bilgiler vereyim istiyorum. Okul; San Diego’nun en hareketli bölgelerinden olan Gaslamp Querter bölgesinde yer alıyor. Dünyanın dört bir yanından ülkelerin mutfaklarının en güzel lezzetlerini sunan restoranlara, alışveriş merkezlerine, gece kulüplerine, San Diego’nun modern birinci lig beysbol stadyumuna ve sahillere sadece birkaç dakika uzaklıktaki okul; pek çok aktiviteye hızla ulaşmanızı sağlıyor.

Okul öğrencilerin sosyalleşmesi için elinden geleni yapıyor… Okulun çok güzel etkinlikleri var. San Diego Hayvanat Bahçesi gezisi, Açıkhava tiyatrosu gezisi, kumsalda şenlik ateşi gecesi, beysbol müsabakaları gibi etkinlikler organize ediliyor. Bunun yanı sıra San Diego haricinde başka bölgeleri de görmek isteyenler için şehir dışı turlar düzenleniyor. Bu turlar; Disneyland, Meksika ve Hollywood’a oluyor.

San Diego’da neler yapabileceğinize dair detaylı bilgi için linke tıklayabilirsiniz. 

Konaklama

Okul yurt ve aile yanı konaklaması sunuyor. Ben kendi yaşıtlarımla bir arada olabilmek için yurt konaklamasını tercih ettim. Yurtlar oldukça konforlu ve ferah. Yurt konaklamamda herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Okula ulaşımım oldukça kolaydı. İlk zamanlar çamaşır yıkamak, kendi yemeğimi hazırlamak zor gelse de birkaç hafta içerisinde bu duruma alıştım. Yurtta konaklamak insana daha planlı ve düzenli olmayı öğretiyor hem de şahane arkadaşlıklar kurduruyor…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir